Forum Forum Modelarskie Strona Główna Forum Modelarskie
www.dioramy.fora.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"Ostrożności nigdy nie za wiele" 1:35

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Modelarskie Strona Główna -> Figurki - Galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Batalion
Administrator


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdynia / Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:33, 02 Sie 2013    Temat postu: "Ostrożności nigdy nie za wiele" 1:35

Witam!

Praca trochę nie po mojej myśli... Miało być dwóch żołnierzy a dotrwał tylko jeden... Ale chyba aż tak nie podpada że brakuje mu kompana? :lol: To mała winetka tak że można sobie wyobrazić że za tą figurką stoi cały oddział żołnierzy Wesoly

Podstawka to wyrób własny, trawka firmy Heki, drut kolczasty to też własny wyrób z drutu miedzianego no i oczywiście figurka której warsztat znajdziecie tutaj:

http://www.dioramy.fora.pl/warsztat-konkursowy,75/ostroznosci-nigdy-nie-za-wiele-1-35,8793.html

A oto wypociny:





















I to by było tyle Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Batalion dnia Pią 20:34, 02 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaagular
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 20:52, 02 Sie 2013    Temat postu:

Drugi pewnie zginął na wojnie!
xD

Pasowałoby ją umieścić za jakimś załomem, bo wygląda jakby się wychylał i pokazywał reszcie, żeby czekali Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Batalion
Administrator


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdynia / Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:18, 02 Sie 2013    Temat postu:

No właśnie chciałem zrobić tak że, ten stoi przy rogu jakiejś budowli i powstrzymuje drugiego gostka który miałby na plecach rolkę kabla telefonicznego. Niestety, czas nie dał mi tego skończyć i w efekcie zostało coś takiego Smutny

Mam cichą nadzieję, po konkursie dokończyć te figurki w sęsie, dostawić zaginionego Wesoly

A tak w ogóle Kaagular, dzięki za wszelkie wskazówki dotyczące malowania figurek. Może nie dokonca wszystko wyszło udało mi się zrobić tak jak pisałes z powodu mojego martwego sprzętu do malowania i zastygniętych farbek :lol: To efekt wyszedł całkiem nieźle, w porównaniu z moimi poprzednimi figurkami Wesoly Teraz muszę tylko dalej ćwiczyć Wesoly ... Jak bedzie czas xd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrian Wawrzyniak
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 2060
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Centralna Polska- Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:31, 02 Sie 2013    Temat postu:

Gratuluje zakończenia prac. Chyba to Twoja pierwsza praca którą zakończyłeś odkąd jestem na forum :twisted:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Batalion
Administrator


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdynia / Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:17, 04 Sie 2013    Temat postu:

To chyba pierwsza zakończona praca u mnie od ok. 4 lat Wesoly Przyznam, że jestem aż z siebie dumny że udało mi się wstawić galerię, bo mało co a bym nie zdążył

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Batalion dnia Nie 18:26, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ice
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 969
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 3:12, 06 Sie 2013    Temat postu:

A regulamin jest sztywny Wesoly. Ja też gratuluję, choć wszyscy tu widzimy, że startujesz, aby dodać nam otuchy. Nie będę tu Ci lukrował, bo niespecjalnie jest poza tą ambicją co chwalić Mruga hehe. Myślę, że szkoda życia na szkolenie warsztatu figurek, bo może to trochę potrwać Wesoly, a jest tyle innych fajnych spraw w życiu. Oczywiście żartuję - wiadomo, że wystawiasz trochę chałę, abyśmy lepiej się poczuli. Nie wiem jak inni , ale ja czuję się lepiej Wesoly))). Natomiast brawo za paski, no i te oczy- wiadomo, że nienaturalne, ale jest w nich jakieś szleństwo (może ten makijaż Wesoly ). I te oczy pokazują, że choć figurynka taka sobie, to stach się bać tego świdrującego spojrzenia. Gość zobaczył coś strasznego. A co do tego makijażu to widać, że ręka jeszcze się nie trzęsie, bo to wbrew pozorom - trudne kreski są.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Modelarskie Strona Główna -> Figurki - Galeria Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin