Forum Forum Modelarskie Strona Główna Forum Modelarskie
www.dioramy.fora.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sowieccy Snajperzy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Modelarskie Strona Główna -> Dioramy - Galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PHILLIP
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Stargard Szczeciński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:02, 25 Cze 2008    Temat postu: Sowieccy Snajperzy

Witam wszystkich ! Chciałbym zaprezentować winetkę o której chyba nic na forum nie wspominałem bo miała iść na sprzedaż (dlatego nie relacjonowałem jej) ale jednak nie poszła hehe. Figurki to toporna Zvezda - Soviet Sniper Team (średniej jakości ale bardzo ciekawy zestaw !). Podstawka to opakowanie po śrucie od wiatrówki pomalowane na Military Brown. Wiem że dziwnie to wygląda ale jako że nie miałem drewna to musiałem wykombinować coś innego. Trawa to włosie z pędzla. Teren zrobiłem tak: Najpierw nalałem na wierzch wosku (nie miałem żadnej plasteliny hehe) i palcami oraz zapalniczką ukształtowałem teren. Następnie to szedł wikol oraz przesiany przez sitko piasek no i kępki włosia pędzla. Roślinki to sosna i chyba cis (urwane z drzewek na działce). Kolory ubrań figurek mogą trochę odbiegać od rzeczywistości ale nie miałem odpowiedniej dokumentacji. No i to by było chyba wszystko. Jeśli macie pytania to śmiało pytajcie !! Zapraszam do komentowania ! (łoo ! Ale się rozpisałem hehe Wesoly)

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


P.S. Hehehe fajnie wyszło bo wczoraj akurat leciał film ''Za linią wroga'' a dzisiaj już Ruscy snajperzy na forum hehe Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dornier.335
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 1735
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:37, 25 Cze 2008    Temat postu:

Szczerze to bardzo ładnie Tobie wyszła ta winetka Wesoly . Tutaj mi brakuje tylko z przodu tytułu sceny , jakiejś tabliczki lub coś w tym stylu. Poza tym 5 + , mogłeś trochę zróżnicować kolorystykę piachu Mruga .


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wosiek
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:11, 25 Cze 2008    Temat postu:

Jak dla mnie rewelacja. Podoba mi się kamuflarz snajpera, mogleś dać więcej tych liści ale to pewnie czasochłonna robota Wesoly. Oceniam na 5+.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
redangel
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 2195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:12, 25 Cze 2008    Temat postu:

Bardzo fajnie wyszła ta podstawka! hehe też gdzieś mam ze dwa takie pudełka ;-)
ocena 5+


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
James
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:04, 25 Cze 2008    Temat postu:

Po pierwsze, dzięki wielkie za jakieś zdjęcia. Miło się oderwac od lektury. A co do samej winietki. Pomysł mi się ogólnie podoba, wykonanie również, tu bez gadanie daje 5. Jednak małe ale. Nie wiem czemu, ale pomocnik w tych szuwarkach z tym peryskopem.....jakos kurcze mi nie pasuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczur
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 1147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:09, 25 Cze 2008    Temat postu:

bardzo fajny temat na winetke Wesoly
Ruscy snajperzy najlepsi sa Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PHILLIP
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Stargard Szczeciński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:32, 25 Cze 2008    Temat postu:

James napisał:
Nie wiem czemu, ale pomocnik w tych szuwarkach z tym peryskopem.....jakos kurcze mi nie pasuje


Mi on też nie pasuje ale jeden jakoś dziwnie wyglądał... więc dałem mu kolegę ! hehe

Dzieki wszystkim za pozytywne komentarze !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrek666196
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Poland
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:21, 25 Cze 2008    Temat postu:

Jest dobrze tylko postaraj się o jakąś konkretną podstawkę,dopełni trochę tą winietkę i nada smaku Wesoly przejdź się do stolarza niech Ci coś wytoczy z kawałka drewna, potem jakaś ciemna bejca lakierek pół mat i będzie git Wesoly .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:31, 25 Cze 2008    Temat postu:

Bardzo mi się podoba, tylko dlaczego SoVieccy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pavlo1992
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:43, 25 Cze 2008    Temat postu:

Bardzo ciekawa winetka. Wykonanie w porządku nie mam żadnych zastrzeżeń .Ocena 5+

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Batalion
Administrator


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdynia / Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:34, 25 Cze 2008    Temat postu:

Elegancja Wesoly dzięki tobie aż sie napaliłem na ten zestaw ;> kupie go sobie na pewno po wakacjach Wesoly Fajnie to wykonałeś, nie mam tu co komentować, po prostu świetna robota - ocena 5 Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PHILLIP
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Stargard Szczeciński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:01, 25 Cze 2008    Temat postu:

Przemek napisał:
tylko dlaczego SoVieccy?


Dlaczego ? Niewiem... jakoś tak fajnie to brzmi hehe.

Batalion - A proponowałem ci kiedyś kupno ode mnie tych figurek hehehehhe

Jeszcze raz dzięki za pozytywne komentarze. Aż mam chęć na zrobienie czegoś pod King Tiger'a (a właściwie skończenie tego czegoś) bez obawy że jakoś to skopię !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PHILLIP dnia Śro 20:03, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Batalion
Administrator


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdynia / Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:08, 25 Cze 2008    Temat postu:

Myślałem że są gorsze dlatego ich nie chciałem :> A co do tego SoVieccy, poprawiłem to na Sowieccy, ponieważ ta wersja Phillipa śmierdziała trochę zamerykanizowanym polskim... Jeszcze na dodatek w tytule. Pozdrawiam Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PHILLIP
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Stargard Szczeciński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:36, 25 Cze 2008    Temat postu:

Spoko. Ciesze się że poprawiłeś mój błąd Batalion.

A i zapomniałem napisać że ta figurka z peryskopem to głowę do niej zgubiłem hehe i musiałem dać jakąś na zastępstwo więc urwałem głowę czołgiście z Academy i odpowiednio podszlifowałem i jakoś się wpasowała.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PHILLIP dnia Śro 20:37, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
redangel
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 2195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:38, 25 Cze 2008    Temat postu:

Oj krew się lała Wesoly Fajnie wygląda ten peryskop Wesoly nie wiem dlaczego, ale mi się podoba .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez redangel dnia Śro 20:40, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
solon
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:03, 26 Cze 2008    Temat postu:

Fajny pomysł i podstawka też spoko. Moja kumpela która zbiera przyciski do papieru powiedziała że wsadzić ich do szklanej kuli zalać wodą i można postawić na kominku w jej kolekcji Wesoly , a dla mnie 5+

:tank:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawełD
Gość





PostWysłany: Pią 19:17, 27 Cze 2008    Temat postu:

Naprawdę świetna robota, choć z niewiadomych przyczyn nie pasuje mi tutaj trawa :? Oceniam na solidną 5
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Młody
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: z Nienacka ^^
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:12, 28 Lip 2008    Temat postu:

No No fajna dioramka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hajer-przodowy
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Górny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:32, 26 Sty 2010    Temat postu:

Fajna tematycznie Wesoly Ja bym im twarze "ubrudził" czymś maskującym...bo wyglądają jak na defiladzie na Placu czerwonym Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Echel
Gość





PostWysłany: Wto 20:39, 09 Lut 2010    Temat postu:

Wg mnie super! jak można zrobić tak odstającą trawę? Wesoly
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Modelarskie Strona Główna -> Dioramy - Galeria Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin