Forum Forum Modelarskie Strona Główna Forum Modelarskie
www.dioramy.fora.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[R] Ty51-1 3D
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Modelarskie Strona Główna -> Kolejnictwo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:33, 12 Kwi 2015    Temat postu:

W fabryce powstają kolejne elementy tym razem części pneumatycznego napędu drzwiczek paleniskowych.

Stopka napędu

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Zawór odcinający oraz filtr powietrza

[link widoczny dla zalogowanych]

Rozdzielacz

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec podłączenie przewodów powietrznych i krótki opis podłączenia

[link widoczny dla zalogowanych]

Podłączenie przewodów od rozdzielacza który jak sama nazwa wskazuje rozdysponowuje sprężone powietrze pochodzące ze zbiornika głównego do poszczególnych podzespołów.
Kolor żółty to przewód do kurka piasecznicy sterującym dyszami którymi podawany jest piasek rurami pod koła w odpowiednim kierunku jazdy "tył" "przód"
Czerwony przewód od trójnika na rozdzielaczu do zaworu dodatkowego maszynisty, zielony od trójnika przez filtr powietrza i zawór odcinający do korpusu stopki oraz niebieski do cylindra drzwiczek paleniskowych.
Naciśniecie stopki powoduje otwarcie zaworu w korpusie i swobodny przepływ sprężonego powietrza do cylindra gdzie tłok wprowadzany jest w ruch i odchyla drzwiczki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:20, 13 Kwi 2015    Temat postu:

Miałem trochę wolnej chwili i postanowiłem powrócić do kilku istotnych elementów, których wcześniej nie udało mi się wykonać ze względu na brak części przyległych tak aby je odpowiednio spasować.

Wykonałem ślizgi dźwigara poprzecznego na którym oparty jest wieniec stojaka

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj wspomniany wieniec

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

U mnie będzie on bez otworu ale dodatkowo wykonałem go jak powinno być aby pokazać jak wygląda w rzeczywistości. Będzie to element mało widoczny od spodu dodatkowo brak w modelu rusztowin,
które i tak przysłonięte są, podobnie jak sam wieniec, od dołu przez popielnik.

Dodatkowo widoczne są wsporniki dźwigara rusztowin to te takie z dzióbkami na powyższych zdjęciach wieńca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez draccus dnia Pon 20:52, 13 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:20, 21 Kwi 2015    Temat postu:

Korzystając z wolnej chwili na deskę kreślarską poszły rury piaskowe.



[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Poniżej sposób mocowania do walczaka i do ostojnic

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pacykarz
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Gdzieś na świecie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:22, 21 Kwi 2015    Temat postu:

Fajnie powiedziane "na deske kreślarską "

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:06, 05 Maj 2015    Temat postu:

No to taka jakby nie patrzeć deska wielowymiarowa Wesoly

Dawno nic nie wrzucałem. Pochłonęło mnie orurowanie i część osprzętu stokera zawieszonego na stojaku.
Nie będę się rozpisywał które rury są do czego zamieszczam ogólny schemat ich przebiegu w linku poniżej [link widoczny dla zalogowanych]

Poniżej to co udao mi sie zrobic dotychczas a mianowicie wszelkiego rodzaju zawory, rozdzielacz pary oraz łącznik pomiędzy parowozem a tendrem.
Dodałem trochę kolorów aby było to bardziej widoczne bo powoli ogólnie już dostaje oczopląsu od tych rurek Wesoly



[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:33, 15 Maj 2015    Temat postu:

Witam

Mały update dorobiłem wyczystki stojaka i rur cyrkulacyjnych na ścianie drzwiczkowej i podgardlanej oraz otuliny wyczystek na ścianie podniebnej i stojaku.



[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:24, 20 Maj 2015    Temat postu:

Korki wyczystkowe

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:46, 22 Maj 2015    Temat postu:

Dzisiaj mały update zbiorniki główne, pomocniczy i wyrównawczy

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Tylko tak się zastanawiam czy nie powinno na zbiornikach głównych być jakiejś obejmy jeszcze dodatkowo obejmującej je od góry ale na rysunkach nie ma nic na ten temat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:51, 24 Cze 2015    Temat postu:

Dawno nic nie wrzucałem bo pochłonęło mnie całe to orurowanie przewodów sprężonego powietrza i wszystkich zaworów i innych pierdół które tam są. Wkrótce uzupełnię relacje o rendery poszczególnych części.
Zostaje jeszcze wykonanie odoliwiacza i wężownicy (odwadniacz) oraz wszelkich rur doprowadzających i doprowadzających parę do i ze sprężarki.
No i jeszcze mocowanie do ostoi i dymnicy. Nigdzie w dokumentacji nie mam tego elementu więc będzie prowizorka (jeśli chodzi o dokładne wymiary) sam kształt natomiast będzie utworzony ze zdjęć i rysunku z otulin gdzie jest ten element ale niewymiarowany.

Na dzisiaj musicie się zadowolić sprężarką 4 cylindrową H11a4 która też zjadła sporo roboczo godzin. Oto efekt

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:31, 26 Cze 2015    Temat postu:

Wspornik sprężarki gotowy

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:06, 28 Cze 2015    Temat postu:

Witam

Dzisiaj trochę orurowania i zaworów itp. czyli to co zabiera najwięcej czasu bo to jak chodzenie po dżungli bez maczety.

Na początek podłączenie zaworu rozrządczego

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Niebieski przewód idzie od zaworu do zbiornika pomocniczego. Zielony natomiast poprzez kurek rozprężno nastawczy do podwójnego zaworu zwrotnego a następnie przez trójnik do cylindra hamulcowego.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Na powyższym zdjęciu oryginału widać ten zawór za cylindrami

Czerwony to przewód powietrzny ze sprężarki do jednego ze zbiorników głównych powietrznych widać też go na powyższych renderach jak wchodzi do zbiornika.

[link widoczny dla zalogowanych]

Różowy i pomarańczowy odpowiednio z podwójnego zaworu zwrotnego do przewodu hamulcowego tendra i odluźniacza. Niestety końcówka jeszcze nie jest zrobiona trzeba się uzbroić w cierpliwość.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Rurka pomarańczowa prowadzi z zaworu rozrządczego do przewodu głównego hamulcowego. Natomiast żółty przewód wychodzi ze zbiornika głównego do kranu maszynisty

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

No i na deser rura odprowadzająca parę ze sprężarki do komina

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:45, 08 Lip 2015    Temat postu:

Podłubałem trochę i powstało odwodnienie dymnicy

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Dalej niestety mała zagwozdka powstała przy projektowaniu rury dostarczającej parę z głowicy do sprężarki.
Ze zdjęć wynika że przewód ten idzie nad pomostem natomiast z planów jest pod nim. I się tak zastanawiam jak zostawić. ?

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Poniżej rzut na regulator ciśnienia pompy. Później jeszcze uzupełnię
poszczególne rury odwadniające urządzenie tylko muszę wybrać wersję pod czy nad
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:16, 18 Lip 2015    Temat postu:

Kolejny odcinek sezonu. Mało tego ale zawsze coś, było to czasochłonne przez te wszystkie opaski i pierdoły służące do przytwierdzania do otuliny walczaka no i kręte te rury się porobiły aż mi się trochę nie chce.
Na pierwszy ogień odwodnienie regulatora ciśnienia pompy(czerwony) oraz przewód powietrzny (zielony) prowadzący do zbiornika głównego.Następnie na walczak powędrowały rury odpowiednio (niebieska) z głowicy do dmuchawki, (pomarańczowa) z głowicy do rozpylacza smaru, oraz sam rozpylacz (nieśmiały jest i schował się w poprzecznicy międzycylindrowej)

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec niedokończone jeszcze rury od góry do zakrapiacza i druga z zaworu cylindrowego do manometru suwaka

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:11, 23 Lip 2015    Temat postu:

Kolejny odcinek sezonu rury moje.
Smarotłocznia i cięgla napędu. W jednej z komór prasy smarnej znajdował się olej maszynowy do smarowania układu maźnic poszczególnych zestawów kołowych, prowadnic krzyżulca itp. w drugiej części olej cylindrowy do wszystkich podzespołów cylindra. Szczegółowy opis poszczególnych połączeń na poniższym rysunku.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Teraz trochę obiecanych rurek:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(fioletowy) rura podgrzewania smaru z głowicy przez kurek trójdrogowy i trójnik do poszczególnych pras bo obu stronach parowozu
(czerwony) rura zakrapiacza dymnicy z zaworu potrójnego zakrapiaczy do zakrapiacza dymnicy
(żółty) rura z zaworu cylindrowego do manometru skrzyni suwakowej wskazującego ciśnienie pary dolotowej
(zielony) rura od inżektora do zaworu potrójnego zakrapiaczy
(niebieski) rurki odwadniające rurę zasilającą z inżektora do atmosfery

Spokojna głowa nie martwcie się to jeszcze nie wszystkie rurki i zawory będzie więcej odcinków z tego sezonu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:32, 03 Sie 2015    Temat postu:

Witam
Dalszy ciąg rurek, rureczek, zaworów zaworków

Zawory przedmuchu płomieniówek wewnątrz budki maszynisty jeden wychodzi z zaworu z głowicy osprzętu drugi z trójnika na głównym przewodzie hamulcowym.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

pod dymnicą kurki po prawej podłączony do głównego przewodu hamulca natomiast z lewej strony parowozu do przewodu ogrzewania

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Dorobiłem też odluźniacz hamulców parowozu oraz przewody do niego prowadzące. Pierwszy (różowy) od manometru drugi (niebieski) do zaworu podwójnie zwrotnego, oraz odluźniacz hamulca tendrowego(czerwony).

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

zawór nagłego hamowania służący do szybkiego opróżniania przewodu głównego z powietrza, co powoduje nagłe hamowanie pojazdu. Znajduje się on na przewodzie (żółty) z głównego zaworu maszynisty do odwadniacza.
Ten poniżej to zawór bezpieczeństwa mający za zadanie ochronę urządzeń hamulcowych przed nadmiernym ciśnieniem, znajduje się on na przewodzie (czerwony) prowadzącym z zaworu dodatkowego maszynisty
do trójnika na przewodzie prowadzącym z zaworu podwójnie zwrotnego przy cylindrach hamulcowych do tendra.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:51, 06 Sie 2015    Temat postu:

Witam

Dziś na warsztacie cięgła kurków cylindrowych

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:30, 13 Sie 2015    Temat postu:

Pora o sobie przypomnieć Wesoly. Zaczynamy zabawę z oświetleniem.
Jako że elementy często będą się powtarzać, porobię najpierw wszystkie rodzaje złączek i gniazdek potem zacznę je umieszczać w odpowiednich miejscach.

Na początek tablica rozdzielcza

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Wsporniki, skrzynki rozdzielcze, wtyczki i gniazdka

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Lampy korbowodowe

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:09, 21 Sie 2015    Temat postu:

Dziś rodzinka w komplecie. pozostaje wezwać elektryka żeby wszystko podłączył Wesoly



Poszczególne części które jeszcze dorobiłem przez kilka ostatnich dni
Przełącznik, lampa sufitowa oraz wodowskazowa i szybkościomierza ( ta ostatnia jest zamontowana przy korbie nastawnicy ponieważ w egzemplarzy o tym numerze nie było szybkościomierza takiego z prawdziwego zdarzenia zamontowanego fabrycznie )

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:21, 28 Paź 2015    Temat postu:

Witam

Dawno mnie nie było trochę sobie parowóz odpuściłem bo byłem zajęty innym projektem, ale na zonku pojawiły się nowe szczegóły w postaci uzupełnionych rysunków. Okazało się że kilka rzeczy będę musiał poprawić. Miałem dziś chwilkę i poprawiłem wsporniki zbiorników głównych. Pozostałe mocowania też do poprawki. No i pozostaje elektryka którą też powoli dłubię.

Było tak

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

A teraz jest dobrze

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
draccus
FORUMOWICZ
FORUMOWICZ


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/1
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:58, 05 Lis 2015    Temat postu:

Zbiornik pomocniczy p poprawkach
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
i zbiornik wyrównawczy
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze na deser ogólne rzuty parowoziku Wesoly
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Modelarskie Strona Główna -> Kolejnictwo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin